divendres, 30 de novembre del 2012

29 novembre Taller de cançons


Aquesta setmana, na Sílvia era l’encarregada de dur a terme el taller de veu. Primer de tot, ens va explicar que faríem. Començaríem modulant la veu, intentar respirar pel diafragma, fer escales, seguir el ritme i per últim, cantar.

Na Sílvia ens va explicar que abans de cantar era molt important respirar pel diafragma. Aquest fet em va resultar realment difícil, ja que estem acostumats a respirar pel nas i canviar i ser conscients costa molt.
 

Després vàrem començar a fer escales i a continuació, ens vàrem dividir per grups segons la tonalitat. A partir d’aquí, ja vàrem començar a cantar algunes cançonetes per a nens.
 
Vaig poder gravar un parell de vídeos en els quals es pot escoltar com cantem per grups de tonalitats i com la Sílvia ens guia i ens ajuda.

Realment, li donaria un 10 perquè va tenir molta paciència amb nosaltres, ens va motivar molt i ens va ajudar. A més a més, quan va començar la classe ens va animar i va dir que tothom pot cantar.

Personalment, vaig gaudir molt d’aquest taller i em vaig sentir molt còmoda. M’hauria agradat seguir cantant una estoneta més. Gràcies Sílvia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada