divendres, 16 de novembre del 2012

15 novembre Taller de cuina


Aquesta setmana tocava taller de cuina, concretament de pastissos de xocolata. Na Iratxe va ser l’encarregada de guiar la classe. Els ingredients necessaris per a realitzar aquesta recepta són els següents:

-          1 pot de Cola Cao.

-          4 paquets de galetes Maria.

-          1 got de llet.

-          2 culleres de mantega.

-          Altre coses necessàries: un recipient, bosses de plàstic, paper d’alumini.

Estava una mica amoïnada, ja que no sóc molt bona cuinera però vaig anant seguint les instruccions de na Iratxe observant com ho feia ella. La meva companya Ana Marina m’anava ajudant i entre les dues vàrem aconseguir seguir el ritme i acabar el pastís.

Em vaig relaxar molt durant l’activitat i sobretot, quan s’havia de donar forma al pastís. Amb la massa, podíem manipular-la i crear la nostra forma. Li vàrem donar una forma ovalada. Va estar molt divertit!!!


M’hauria agradat aprendre altres receptes fàcils de realitzar i tan divertides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada