divendres, 26 d’octubre del 2012

Taller de fotografia


Aquesta setmana hem tingut el taller de fotografia. Aquest m’interessava especialment ja que m’agrada molt la fotografia i m’agradaria aprendre noves coses.

En un primer moment, vàrem realitzar una sortida pel port i zones del mercat vell. Anàvem totes juntes i cadascuna feia fotos de la part que més li agradava. Jo vaig anar observant i decidint què fotografiar. Mirava molt els colors i diferents elements que em cridaven l’atenció com ornaments de les façanes, plantes, portes, etc.

Aquesta activitat em va relaxar i a la vegada va fer que pogués estar una estona tranquil·la amb les meves companyes de classe.

Després de realitzar el passeig vàrem tornar a classe i la nostra companya Marina ens va indicar que amb l’eina Photoscape es podien retocar les fotografies.
 

Em va semblar una llàstima que a l’aula no es pogués fer una demostració del programa ja que no teníem ordinadors per a totes.

Personalment, jo vaig fer algunes proves a casa i aquests són els resultats:



 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada