divendres, 23 de novembre del 2012

22 novembre Taller de ball


Aquesta setmana tocava taller de ball en concret de ball pagès i sevillanes. Na Noelia a estat l’encarregada de donar aquest taller.

En un primer moment, va explicar una mica les tradicions del ball i també ens va mostrar els vestits. Amb la col·laboració d’Ana, va mostrar com es posava el vestit de camp que portaven les dones. Va explicar pas a pas com s’havia de posar cada part del vestit.

 

Personalment, em va agradar molt la seva explicació, ja que coneixia una mica d’informació sobre els vestits, però na Noelia ens va resoldre alguns dubtes que li vàrem plantejar i ens va informar molt bé.

Després del vestit, va venir la part del ball. Ens va explicar diferents tipus de ball i ens va fer una demostració. Nosaltres intentàvem imitar-la, més o menys. Jo intentava seguir-la, i no em va resultar molt difícil, ja que anava poc a poc.
Totes estàvem molt atentes!!!


 

Al ratet, va començar a explicar les sevillanes. Aquesta part em va resultar més difícil, ja que aquest ball és molt ràpid i es necessita temps per interioritzar-lo. Malgrat la dificultat, vaig posar molt d’interès i vaig intentar seguir-la.

Quan va finalitzar amb les sevillanes, jo vaig proposar de ballar un poc de cha cha cha. Vaig portar una cançó d’aquest ball i vaig mostrar el pas bàsic del cha cha cha. La gent es va divertir molt, i aquest era el meu objectiu, ja que és molt difícil aprendre un ball tan ràpidament. Personalment, em quedo amb la satisfacció d’haver participat una mica ensenyant aquest ball de saló.

El taller en general, em va agradar molt i m’ho vaig passar realment bé. Crec que hauria fet falta una mica més de temps per interioritzar i practicar els balls.
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada