divendres, 14 de desembre del 2012

13 desembre Taller de jocs i dinàmiques de grup


Aquesta setmana vàrem tenir taller doble: cançons infantils i dinàmiques de grup.

Primer na Natalia i n’Ana, ens van ensenyar algunes cançons infantils que coneixien. Elles les anaven cantant i nosaltres intentàvem seguir-les si coneixíem la cançó. Vaig estar molt contenta, ja que gràcies a les pràctiques de l’any passat coneixia algunes cançons i vaig poder seguir-les. Llàstima que no teníem molt de temps i no vàrem poder practicar molt.
 

A la segona part de la sessió, vàrem realitzar dinàmiques de grup per tal de conèixer millor als companys. En primer lloc, vàrem agafar un paper i vàrem escriure 2 desitjos, 2 qualitats per definir-nos i 2 defectes, i això anava dins un globus. Després els havíem de tirar i explotar per llegir tots els paperets, i intentar esbrinar a qui pertany cada paperet. Va resultar molt divertit i a la vegada difícil, ja que sembla que ens coneixem molt bé, però realment no és així.
 

L’altra activitat consistia en descriure a cada company amb un adjectiu i després, el company es posava al centre i li havíem de dir els adjectius.

En aquesta taula, es pot observar què vaig posar jo:

 

NOM DEL COMPANY/A
ADJECTIU
CARMEN
PACIENTE
PILAR
LUCHADORA
MARTA
AMABLE
DÁMARIS
LUCHADORA
SÍLVIA
SINCERA
NIEVES
DULCE
ANNA ARABÍ
CARIÑOSA
MARGA
SIMPÁTICA
NOELIA
DIVERTIDA
ROSA
DULCE
SERGIO
SIMPÁTICO
ANA
POSITIVA
ALICIA
SOÑADORA
AMANDA
REFLEXIVA
CIRA
HUMANITARIA
IRATXE
ENÉRGICA
NÚRIA
ORGANIZADA
NATALIA
EMPRENDEDORA
 
 

 

Sembla una activitat fàcil, però resulta difícil definir a les persones, i sobretot a aquelles que coneixes menys. Em va agradar molt aquesta activitat, ja que ens va donar la possibilitat de conèixer-nos millor fora de l’activitat diària. Em va permetre també conèixer una mica què pensen els companys de jo mateixa i va resultar agradable dir als companys què penso d’ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada